TGIT

hellou babes!
skönt att det är torsdag, för det innebär sista jobbdagen för mig denna vecka.

imorse ringde en dude på min mobil och ville komma och kolla på min lägenhet. jag skickade in min uppsägning i fredags och har inte fått någon bekräftelse eller något, så jag blev lite chockad. trodde inte att dom redan lagt ut den, men det hade dom tydligen. så jag måste hem och diska efter jobb innan han kommer!

imorgon fyller min mams år, så jag ska hem och fira henne. åker kanske in till stan sen på kvällen. det är ju student och grejer, så det lär väl vara mycket folk i stan.

på lördag ska jag och S laga middag och dricka vin.
och sen slå klackarna i taket. :]

jag måste också säga att jag är så sjukt taggad inför att plugga tll hösten. vill bara sätta igång nu!
vill veta alla som kommer gå i min klass, vad vi kommer att ha för lektioner, vart jag kommer ha min praktik.
fast nja, jag tackar inte nej till sommaren som kommer först. :]


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh vad kul med plugg! kom du in i skurup eller vad ska du läsa?

2009-06-11 @ 12:28:13
Postat av: mika

anonym: jag har kommit in i båstad! inte hört från skurup än.

Postat av: Lollo

vad ska du plugga?=)

2009-06-11 @ 15:24:23
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback