more dresses for me, please?

pics:
lindex.com
sommaren är här, babes!
idag jobbade jag kväll så jag gick hemifrån vid halv ett i kortärmad klänning och bara ben. när jag skulle gå ut från jobb klockan nio så tänkte jag; "shit, jag borde kanske tagit med en jacka. det lär väl vara kallt nu på kvällen", men när jag öppnade dörren slog värmen mot mig. helt underbart!

bjuder på triss i fina klänningar från lindex.
den i mitten är den perfekta sommarklännigen att dra över bikinin till och från stranden.
den sista långgklänningen har jag spanat på hur länge som helst och jag tycker den är så himla fin, men det har inte blivit något köp. än. tyvärr. alla tre hade jag gärna packat ner till kroatienresan nästa helg.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

superfina!

Postat av: madde

och den har ju självklart jag ;)

2009-06-29 @ 09:01:24
Postat av: mika

madde: åh, klart du har ;D förhoppningsvis har jag också den efter onsdag. men det skulle ju inte slå fel att den är slut nu när jag väntat så länge!

2009-06-29 @ 19:47:56
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback