en liten (?) lista

god förmiddag, darlings!
nu håller jag på att tvätta. jag hatar att tvätta. tvättmaskinen i mitt hus är sönder, så man måste mata fram programmet manuellt hela tiden. hade ju varit soft om man bara kunde slänga i en tvätt och sen gå och göra något annat, men nu måste man istället stå där nere och hänga hela tiden. blä! har ringt och sagt till hyresvärden och de påstår att de hade fixat den efter det, men den är fortfarande likadan.

well, det jag skulle komma till var att jag, igår innan jag åkte till malmö, satt och skrev ner en lista på vad jag vill ha just nu.

- svart långklänning. långklänningar överhuvudtaget faktiskt.
- shorts. de perfekta jeansshortsen.
- ny bikini! att det ska vara så svårt att hitta när det är säsong och allt?!
- ljusa toppar i alla dess former. vitt, beige, ljusrosa..
- paljettjacka. klämde på den från bikbok igår, men provade inte ens den.
- jeansskjorta med nitar från gina tricot.
- nitar att sätta på min skinnjacka.
- mc-boots.
- fler färgglada kavajer. helst en grön!
- vita / somriga små klänningar.
- vita tygskor.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

paljettjacka från bikbok är sååå snygg! klämt på den också ett tag nu

Postat av: carro

jag vill banne mej ha en klänning. skön sommarklänning som man kan ha till vardags. alla jag hittar som är fina som jag köper är typ fest-aktiga.

har du något förslag?

du kan ju allt och lite till inom den världen. ha btw din /min bok på jobb nu. =) jobbar du imorn?

2009-06-23 @ 15:33:01
URL: http://cees.blogg.se/
Postat av: mika

alexandra: ångrar att jag inte provade den när jag höll den i mina händer!



carro: jag är ju av den typen som tycker att man kan vara lite fin alltid. okej, kanske inte skulle ta på mig värsta tylldrömmen på jobb, men en fin blommig klänning (som finns typ överallt; gina, h&m, lindex, zara...) tycker jag att man kan ha! man kan ju alltid dressa ner plagg också. till fest har du den med kavaj och heels och till vardags med ballerinas och en skinnjacka.

yep, jag jobbar imorgon. :)

2009-06-24 @ 00:16:40
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback