storytel

för några dagar sedan började jag prova
storytel.
det är en hemsida som erbjuder böcker streamade helt lagligt direkt i datorn eller mobilen.
lyssnar just nu på emma hambergs mossvikenfruar. lyssnar framförallt i mobilen när jag ska lägga mig. i programmet man laddar ner till mobilen kan man ställa in boken på sleepmode, vilket innebär att programmet stängs av efter en viss tid som man väljer själv. himla smart!
synd bara att det blir för dyrt att lyssna i mobilen nu när jag åker till kroatien. då få man nämligen betala utlandstaxa på uppkopplingen till internet.

nej, nu ska jag nog lägga mig och lyssna. boken är ganska spännande ;D

Kommentarer
Postat av: Josefine

Den är riktigt bra! :)

2009-07-05 @ 09:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback