packning pågår

nu är jag i princip klar med packningen. en massa sköna klänningar och luftiga shorts och tunikor är med.
det sjuka är att jag har packat i samma väska som jag gjorde när jag skulle till göteborg senast. då var jag där i tre dagar. nu ska jag vara borta i fjorton dagar!
men jag har det viktigaste med; pass, (pappas) pengar (ja, jag åker med familjen alltså), p-piller och bikini.

ikväll kommer jag nog att bli trött. gick upp halv 8 imorse och började tvätta. när klockan var 10 hade jag redan tvättat, diskat och städat lägenheten.
har även hunnit med en fika på stan med min nyfunne vän ida. fick med mig hem ett underklädesset från h&m som var på rea, en ny concealer och en present till lillasyster som kommer hem från alanya idag. farligt att vara i stan! ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback