outfit 30/7-09


klänning h&m trend, kofta gina tricot, boots second hand, väska h&m och glasögon favoptic.com.


det var väl inte igår jag visade upp dagens heller direkt, så vi kör en sådan idag.
fattar inte varför jag var barfota i bootsen, fy i helvete vilka skoskav jag har nu.
lär väl dröja en månad innan jag kan använda dom nästa gång. hoppas att jag går ut dom lite i alla fall.

nu är det snart back to work. eftersom jag hade fem timmars ledigt så tänkte jag att jag skulle åka hem och sova lite, men ni vet hur det är; man sitter och kan knappt hålla ögonen öppna på jobb, men när du kommer hem är du helt plötsligt jättepigg!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

snyggt!

Postat av: Nathalie

Minns du vad bågarna hette? :) Tack på förhand!

2012-01-17 @ 16:24:20
URL: http://esssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback