and the winner is...

okej, jag har officiellt vunnit sämsta bloggare-priset.
igår efter jobb gick jag hem och sov i en och en halv timme innan alex ringde och väckte mig.
vi bestämde oss för att sitta och dricka här och sen gå ner en sväng på stan eftersom jag var ledig idag och hon har semester.
det var knappt något folk i stan så vi åkte in till helsingborg istället och där var det folk kan jag säga er!

imorse bestämde jag och S oss för att inte åka till båstad som vi egentligen hade tänkt. jag var ganska trött
så jag somnade istället om och sov till 13:30 (!!).
sen träffades vi upp i stan och käkade "frukost". satt och snackade i några timmar och gick lite på stan.
efter ett tag blev jag törstig så då blev det en andra fika med mineralvatten och kladdkaka.
då kom även ida ner för att vi hade bestämt att vi skulle ha filmkväll.
S var tvungen att gå så jag och ida åkte och hyrde film som vi mest babblade oss igenom och nu har vi babblat i ytterligare typ tre timmar.

nu måste jag hoppa i säng eftersom jag jobbar heeela dagen imorgon. suck. ledig på tisdag nästa gång. skjut mig!
puss mina trogna läsare. jag lovar att jag ska bli roligare.. snart!

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som en mysig dag iaf :) Ha det så bra på jobbet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback