outfit 22/1-09

dagens; leopardtee från cubus, kjol från lindex, stövlar från din sko och päls från h&m.

idag har jag och yvonne varit i malmö. jag har blekt mina tänder och jag ska skriva mer om det, men jag tänkte vänta till imorgon så blir det ett helt inlägg.
sen gick vi en snabbis på stan för att sen gå till tåget.
hoppar på ett tåg, men ganska snabbt säger dom att det är något ledningsfel och att dom inte vet hur länge vi kommer att bli stående.
efter två timmar gav vi upp och bestämde oss för att ta en buss istället (som tar typ hundra år), men då ringer yvonnes vän och säger att dom kan köra oss. så vi kom hem, efter många om och men!

nu blir det snart läggdags. jobbar hela helgen. :/

Kommentarer
Postat av: Lollo

snyggt med leopard =)

Postat av: Mia

Snyggt! Trevlig helg :)

2009-01-24 @ 12:11:13
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/
Postat av: Ellen

jag vill också bleka tänderna!

blev det bra?



Fina kläder förresten:)

2009-01-24 @ 16:02:09
URL: http://eljolilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback