lördag

då var man äntligen färdigjobbad för idag, men jag sitter fortfarande kvar på jobb. tåget går inte förrän om 20 minuter.
känns som en riktigt lång vecka. jobbar ju sex dagar, och igår hade jag bytat pass med en tjej så jag jobbade 8 timmar istället för 7,15 som jag gör i vanliga fall. det kändes. ;D

imorgon jobbar jag bara ett kortispass på fem timmar. sen ska jag hem till familjen och hoppas på att jag blir bjuden på god middag och trevligt sällskap.
stannar där tills jag ska jobba på tisdageftermiddag.
nästa helg tänkte jag & S åka upp till göteborg. hoppas nu att vi får bo i mammas och pappas lägenhet, för det har jag inte frågat. haha! men det får vi väl?

nej, nu ska jag packa ihop mig och gå till tåget.
hörs sen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi ska bara bestämma en lämplig hyra =)

2009-01-25 @ 00:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback