det ser ljust ut

you gotta love good songs.
idag är det måndag, och det känns inte så farligt. kanske för att jag har varit ledig idag. haha!
var hos frisören imorse och fixade luggen och utväxten.
har en kort vecka på jobb nu, fick bytat bort halva dagen på fredag så att vi kan åka tidigare till göteborg, så nu är allt bokat och klart! ska bli så himla skönt att komma iväg!

och sen nästa helg.. då åker jag till thai-fucking-land! fattar ni?! grymt!

annars har jag inte gjort så mycket idag.
letat lite utbildningar. förra året sökte jag bara ett program, detta året tänkte jag söka lite fler.
har även bokat tid för att ta bort mina naglar. tänkte spara in på dom pengarna ett tag. och så kan det ju vara fint med lite färgglada nagellack när man är lite solbränd. ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback