51 to go

en vecka av det nya året har gått.
vad tycker ni hittills? pretty much the same, huh?

idag var jag på ett gym för att snacka om medlemsskap.
det verkar skitbra verkligen, men det kostar 5000 spänn för ett år.
hello?! jag har fan inte råd att träna. :[

idag har jag iaf börjat mitt nyttiga liv.
inget godis finns i lägenheten och ska inte köpas in heller!
skulle egentligen handlat idag, men jag orkade inte, så jag fick äta en typ 7 veckor gammal apelsin.
den såg frisk ut i alla fall haha!

imorgon blir det havregrynsgröt och proviva till frukost innan jobb. shitty boring.

måste förresten säga tack till min
syster som klippte min lugg idag. det blev faktiskt väldigt bra, så nu kan jag se igen. :]
i love you, trots att du säger att du hatar mig. ;]
tack också till mams och paps för god middag och trevligt spelsällsap igår.

snart hemma...

Kommentarer
Postat av: mamma

tack själv =)

2009-01-07 @ 23:01:28
Postat av: Valentina

Hej!

Idag aer det 8 dag naer jag aetter nyttigt! Jag taenkte mig ocksa med nagon medlemskap...foersoekte spinning igar..men jag tycer att det baesta for viktfoerminsking vorre gymmet helt enkelt. Vad jag ville saga aer att det verkar mycket men taenk dig

hur mycket du ger for att ga ut eller foer att koepa dig nya klaeder..det vorre baettre att investera i din haelsa:D

Foerlat for min dalig svenska

O lycka till !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback