the village

snor syrrans bilder igen. jag har faktiskt inte tagit en enda bild på hela resan. men både jessica och pappa är ju hobbyfotografer så de tar ju en del.
det är här vi bor iaf. rätt nice huh?

idag var vi på stranden. det är så sjukt varmt och skönt i vattnet.
har bränt mig lite som vanligt. mamma föreslog spf 60, men där protesterade jag. spf 30 får räcka.

bokade även båttur till imorgon då vi ska åka till tre öar. så 08:45 kommer en tuktuk och hämtar oss! imorgon ska vi nog käka middag på stranden istället för på villagerestaurangen.

ja! jag måste berätta om det sjukaste! när vi satt och åt frukost idag så ser jag en ko komma gående bland husen här.
en av de andra gästerna fick tag i kons avslitna rep och lekte lite cowboy innan han fick den ut från området igen. haha.
det dröjde inte mer än 10 minuter, och sen var den tillbaka. den gick helt lugnt. kom typ två meter från poolen innan de jagade ut den igen.
när jag höll på att smörja in mig med solskyddsfaktor såg jag helt plötsligt att fyra (!!) kor sprang lösa bakom husen, men det blev nog inte så mycket drama där eftersom de inte var inne på området. :P

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas ni inte har koskräck!

2009-02-11 @ 16:17:46
Postat av: Alexandra

oh ser inte helt fel ut!

Postat av: mormor

Låter ju vädigt lantligt och trevligt.

2009-02-12 @ 09:03:50
Postat av: Ulrica

Oj vad mysigt det ser ut.

2009-02-12 @ 12:28:59
URL: http://ullabella.webblogg.se/
Postat av: elinthelin

jag ville bara berätta att jag nyss cyklat hem från jobb. igenom snön och motvind. mina fötter är som istappar, mina fingrar trycker på alla tangenter för att jag inte känner de längre och min näsa är nästan lila, HOPPAS ATT NI NJUTER!!...hehe

2009-02-12 @ 12:33:42
Postat av: Mia

Åååh, vad underbart det ser ut! :)

2009-02-12 @ 21:36:48
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/
Postat av: mika

lotta: sålänge dom håller sig på avstånd så. ;D



alexandra: nej, det är helt underbart. :)



mormor: japp :D



ulrica: det är det också! :]



elinthelin: haha stackare. jag njuter verkligen! längtar INTE hem! fixa våren till nästa helg, okej? ;D



mia: lika underbart som det är!



2009-02-13 @ 03:41:16
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback