back in ban phe


åh, det har tagit en smärre evighet att lägga upp bilderna.
vi kom tillbaka från koh samet igår eftermiddag, och vi har haft jättemysigt.
vattnet där är helt underbar och sanden var kritvit! i måndagskväll dukade de upp med kuddar och bord på stranden och där käkade vi grillat!
har även provat på jetski (aah, läskigt!) och fått manikyr på stranden för 25 spänn!

i en liten butik hittade jag två tunikor som jag köpte. tänkte visa er dom ikväll, men nu ska jag lägga mig vid poolen!
pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vi har -12.

2009-02-18 @ 07:48:27
Postat av: Cassandra

Ååh vad mysigt det ser ut :D Så underbart med sol och värme, här har vi nästan bara grått även om solen börjar komma lite smått nu :)

Postat av: tobbe

ohh.. segzy chiggz.. sparar bilderna till senare tillfälle

2009-07-19 @ 21:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback