söndag

idag fick jag äntligen sova ut. den enda tiden jag hade att passa var tolv för då skulle jag börja tvätta.
går ner i källaren och till mitt förråd där jag har tvättmedlet. min första tanke är "fan vad tomt det ser ut". tittar ner på låset. det hänger inte kvar. okej, någon har brytit upp mitt lås och snott mina grejer. de hade tagit tvättmedlet (givetvis), fyra stolar och ett bord och hade lämnat kvar däck, resväska och lite julgrejer (saker som kanske ändå hade lite värde).
så jävla störigt! varför gör man så? jag är jäkligt glad att jag inte packat ner min goose-jacka och mina pälsjackor som jag tänkt hela våren och sommaren.

nu ska jag försöka fiska upp någon som vill käka på stan med mig! (jag kan ju ändå inte tvätta)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Viss fan är det störigt. Kram

2009-08-09 @ 16:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback