min nya lya

bilder efterfrågades på mitt nya boende här i båstad, och er vilja är ju min lag.
jag bor i en ateljévåning som det så fint heter. det är en tomt med en stor villa och två mindre fristående lägenheter, varav min tidigare varit en fotostudio/atelje. en etta på cirka fyrtiofem kvadratmeter och här ska jag bo i ett år framöver.

min säng, (überskön) soffa, garderob och klädstången.

tv, sko- & väskförvaring och skrivbord längst bort får plats på den långa arbetsbänken som sträcker sig längs den ena väggen. (ja, lite flyttlådor får plats under, men de ska bytas ut mot annan förvaring så småningom)

lilla köket och matplatsen.

ett klädskåp och alla toalettprylar som inte får plats på toaletten. (krämer, parfymer, hårspray, deos, nagellack..... jesus vad man har mycket grejer!)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

ser mysigt ut =)

Postat av: bloggper

det ser ut som ett perfekt party ställe ju :)

2009-08-31 @ 09:46:55
Postat av: Martina

najs najs najs! :) skönt med ett eget litet hus också :)

2009-08-31 @ 17:31:54
Postat av: Victoria

Jag tänk att göra en soffa av en säng, fästa något snyggt tyg och sen köpa kuddar. Tänke bara fråga om du anser att den där är skön? då man som ändå inte har något riktigt ryggstöd mer än mindre kuddar :)

2011-02-24 @ 14:46:57
URL: http://victoriali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback