fin torsdag

ja, eller fin kväll i alla fall.
hela familjen åt på donken tillsammans efter jobb (sjukt underskattat) och sen körde vi ut till fredriksdal för att se på eva rydbergsteatern. vi ser på den varje år och den var lika bra i år som den brukar vara. dessutom hade vi fått platser på första raden så dom flirtade med oss hela tiden. en av huvudrollerna hoppade till och med ner och satte sig i pappas knä. men han tyckte att hon såg ut som en dinosaurie. och då kom jag på vem hon liknade - DENVER!
när vi satt i bilen skulle jag börja sjunga på det där introt till denver, men så kom jag på att det gick när man var ett litet barn och då hittade man ju på ord (eftersom man inte kunde engelska) så jag hade inte en aning om hur den gick. haha.
men kolla på den
här vettja. känner ni igen den?
nu ska jag sova. upp tiiiidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback