på begäran

bild från i fredags, men vi kan ju låtsas att den togs igår.
S tyckte att jag skulle blogga om gårkvällen. det har jag ju redan gjort. fast innan den hade utspelat sig.
vi samlades ett gäng glada tjejer på gården hos S och grillade korv. S gav mig motvilligt uppdraget att starta grillen. vad tror hon om mig? det gick galant (såklart!). ett och annat glas vin gick det ner innan vi fick flytta inomhus. verkligheten om att det var början av april kom ifatt oss.
fortsatte kvällen med lite fin ra-ve och sen drog vi ner på stan. egentligen kunde vi bara åkt direkt hem. ;P
det var skönt att vara hemma tidigt i alla fall och idag sov jag ut läänge!

Kommentarer
Postat av: Lotta

du har så snyggt hår! kan du inte visa den ljusa skinnjackan på också?

Postat av: mika

lotta: åh, tack! nu har jag postat en till bild. :]

2009-04-05 @ 22:28:13
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback