outfit 22/4-09


todays!
jeans - topshop, blus - köpt i thailand, skor - h&m, skinnjacka - jsfn.

Kommentarer
Postat av: Karin

Har för mig att du bor i Helsingborg? Det är så att jag ska börja plugga där i höst och jag tänkte höra med dig hur du fick tag i lägenhet? Har du några tips? :) Skulle vilja ha en lägenhet i Helsingborg eller i Malmö! Jättetacksam för svar! Mvh Karin

2009-04-22 @ 21:46:19
Postat av: mika

karin: tjolahopp! nej, jag bor i landskrona. här är relativt lätt att få lägenhet. de kommunala i helsingborg och i malmö är typ att glömma om man inte köat sen man var nyfödd, så då är det bättre med mindre privata bolag. vet inte några såhär på rak arm, men googla! annars är blocket ett hett tips, finns förstahandskontrakt även där. :] lycka till!

Postat av: Malin

fint!

2009-04-22 @ 22:25:16
URL: http://livingroom.blogg.se/
Postat av: alix

naiz

2009-04-22 @ 22:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback