dagen i bilder


vi började med att spana in carolina och agneta gynnings utställning på galleriet på ystad saltsjöbad.
tyvärr var inte carolina där själv. :/

jag blev kär i typ alla hennes målningar. speciellt den här. mamma, nu vet du vad jag önskar mig i födelsedagspresent!

sen tog vi varsitt glas vin på uteserveringen i strålande solsken.

checkade in oss på spa:et där vi njöt av sol, lugn, varma vatten och kalla vatten.

sist avslutade vi med en middag på mello yello i malmö, men jag fick visst inga bilder därifrån.
en helt underbar dag! tack S!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

helt underbara målningar!

Postat av: mange

min bror köpte en tavla av gynning... men jag tyckte inte den va så fin.. den fina va nog signeringen... hahah men jag förtår inte mej på konst;)

2009-04-15 @ 23:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback