nu jävlar

nu jävlar händer det saker.
mailade om en lägenhet i förmiddags. blev uppringd vid 20 nu ikväll och tillfrågad om att komma och titta på den.
sa att jag slutade jobba 16:15 imorgon och att jag kunde efter det, så han sa att jag skulle ringa när jag slutat.
efter att vi lagt på kom jag på: "vafaaaan, det är ju inte imorgon jag slutar 16:15."

så jag fick ringt upp igen och frågat om vi kunde ta det på morgonen innan jobb istället. det gick bra!
nu är det jävligt snabba puckar imorgonbitti. lägenhetsvisning halv 9 i landskrona, måste ta bussen 9 och börjar jobba 10 i helsingborg.

vi får se vad detta ger.
det går nästan lite för fort för mitt eget bästa.

inser i alla fall att det är slutshoppat, slutslappat på jobb och att varenda krona ska sparas! tur att jag redan har ett litet sparkonto. morfar kom dessutom med några tusingar idag som också ska sparas!

stay tuned.


Kommentarer
Postat av: anna

lycka till! =)

Postat av: Emelie

Hej tjejen! Jag såg en person väntandes på la station i riktning mot hbg, i går den 3:e, som såg väldigt mkt ut som du (har iofs bara sett bilder här i bloggen).. tänkte att det var likt iaf. Klockan var typ tjugo över nio då. Ha det så gott! :)/ En av dina läsare

2008-09-04 @ 19:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback