mamma, nu bloggar jag!

mamma klagar på att jag inte bloggar, så jag får väl göra det.
blev väckt imorse kvart i åtta av att de ringde från montessori.
på min lediga dag.. såklart!
så där har jag tillbringat min dag!

igår åkte jag till
S direkt efter jobb.
somnade i hennes fåtölj innan vi drog på lägenhetsvisning.
lägenheten....har potential.
men just nu såg den ganska crappy ut.
killen som bodde där och jag har ju inte riktigt samma inredningsstil om man säger så.

har anmält mitt intresse, blir jag erbjuden den får jag börja förhandla.
golven måste bytas ut på 3 utav 4 ställen. och målas om bör det göras i alla rum dessutom.
vi får väl se.
annars fortsätter jakten!

ikväll ska jag på dejt.
med hela telenorgänget verkar det som, haha!  
alltid samma problem; what to wear?
comfy och fabulous. 


Kommentarer
Postat av: Lollo

jag vill se mer dagens och inspireras =) uppdatera mera!

Postat av: Martina.

Håller med Lollo! ;)

2008-09-06 @ 00:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback