angus

pic: alexandra som angus.
igår hade vi som sagt kalas här hemma för min syster.
jag var efter en dusch ganska pepp på utgång trots att det var fest i fredags också. försökte övertala alex (bilden) och caroline men dom var inte alls lika pepp på det!

kvällen gick och jag blev tröttare och tröttare.
klockan 22 ringer alex; "alltså vill du fortfarande ut?"
en halvtimme senare satt jag i bilen på väg till henne och vi hinkade i oss fyra cider innan vi drog vidare.
spontant. väldigt spontant.

fick skjuts både in och hem av fredde. tusen tack!
väl hemma bytade alex roll till angus. det är då hon ser ut som på bilden ovan.
hon är så ful, så fruktansvärt ful i dom brillorna!

vi försökte ha efterfest med sanning eller konsekvens-kort igår också, men det var inte lika kul med tre tjejer. haha!
vi kom bara så långt som till sms-roulette. ;]
sen somnade vi alla tre i en dubbelsäng. mysigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mår du i dag? Hade du kul på Stekan? / kille i vit skjorta

2008-09-29 @ 00:37:53
Postat av: Anonym

tjuckt med panna! hahahaha angus and the cheesburgers



jag dör



roligast på länge



peace

2008-09-29 @ 00:39:00
Postat av: Ida

Hej. Jag tänkte bara höra med dig hur hög klack det är på de svarta ankelbootsen från hm? Jag funderar på att be en kompis köpa dem eftersom de inte finns här, så skulle vara tacksam om du kunde svara:)

2008-09-29 @ 14:38:46
Postat av: mika

anonym: killen hade inte vit skjorta. ;]

peace angus!



ida: hej! jag är på jobb nu, men uppskattningsvis är de väl 11-12 cm. kan kolla ordentligt när jag kommer hem! sen är det ju lite platå, så de ser lite högre ut än de känns!

Postat av: mika

ida igen: 11,5 cm är klacken om man mäter mitt bak. men platån är ju ca 2 cm!

2008-09-29 @ 22:35:11
URL: http://kela.blogg.se/
Postat av: magnus

hahaha ja det va en helt sjuk natt:) gud va jag skratta....:) hon e ju bara så ful i dom glasögonen:) ha det bra mikael:)

2008-09-30 @ 15:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback