soffbord (igen!)

jag har fortfarande inte hittat något soffbord som känns hundra än, men jag har bestämt mig för att jag vill ha ett i svart/brunsvart. om ni vill tänka er hur det ser ut tillsammans med soffan så har jag nästan helt bestämt mig för denna soffan.

dessa två kostar båda runt tusenlappen. det första är från ikea och det andra är från jysk (mycket finare i verkligheten).
nackdelen med det från jysk är att det inte finns någon förvaringsmöjlighet.
detta såg jag också på jysk igår. synd att det bara fanns i brunt bara, annars var det fint också!

Kommentarer
Postat av: jiss

Det första är jättefint.

Postat av: Anonym

ja, det första är grymt! passar hemskt fint till soffan också. jag tror din lägenhet kommer bli snygg snygg snygg!

2008-10-27 @ 17:15:40
Postat av: S.

du kan få köpa vårt haha! svartbrunt är skitjobbigt!

2008-10-27 @ 17:21:46
URL: http://s-tornkvist.blogspot.com
Postat av: S.

Förresten det sista hade nog blivit lite för fyrkantigt/litet för vår soffa iallafall, men det var fint.

2008-10-27 @ 17:23:00
URL: http://s-tornkvist.blogspot.com
Postat av: Anni Honey

Jag gillar inte soffbord, alla är så tråkiga.. Vill hitta ett fint antikt nånstans, men har just nu ett som jag hittade på fyndet på IKEA för 100 spänn ;D Funkar så länge! Kramar

2008-10-27 @ 18:19:07
URL: http://annihoney.blogg.se/
Postat av: amenva

säger som S; svartbrunt är skitjobbigt!! mina byråer är ju svartbruna och dom blir dammiga efter 10 minuter :( men himla snyggt annars!

2008-10-28 @ 02:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback