outfit 8/10-08

idag var det soligt när jag skulle fota dagens, vilket resulterade i bilder som inte var jättebra.
men ni ser väl hur jag ser ut i alla fall!
kjol - uppsydd, tee - bikbok, halsdukssak - indiska, jeansjacka - monki, väska - lindex, ankelboots - skopunkten.

vilken lång dag det var idag. trodde att dagen skulle springa förbi eftersom vi hade möte på jobb, men den kändes bara längre än vanligt!
höll på att somna när jag hade tre timmar kvar, vilket förmodligen gjorde att jag fick skitdålig tillgänglighet på jobb.

vad har annars hänt idag?
pappa har diskuterat med en lägenhetsvärd (vafan säger man?) och jag med en annan.
nu vet jag vad som kommer att bli renoverat i en av lägenheterna och imorgon får jag reda på vad som kommer fixas i den andra. imorgon tas förmodligen mitt beslut.
tror jag ska påbörja en plus/minus-lista nu! ;] kanske publicerar den här i bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback