outfit 11&12/10-08


fick bli samma kläder igår och idag eftersom jag sov hos nathalie.
kom dit igår efter jobb och blev bjuden på jättegod mat och vin.
vi var ett par stycken som käkade tillsammans och kollade på fotbollen på tv.
väldigt trevligt! tack nathalie och robin för allt ni hade fixat och tack ni andra för sällskapet!

synd att man inte ser bättre vad jag har på mig.
strumpbyxorna är mönstrade, men det syns ju typ inte alls på denna urdåliga bilden.
tror jag ska ha dom på bloggalan så då lär ni ju få se en bättre bild. :]
annars har jag stortröja från monki och ankelboots från skopunkten. inget speciellt.

det var fakiskt inte så jättejobbigt att komma upp klockan 08:15 imorse trots de flera glasen vin och väckning av sms från A (klart han hör av sig när jag raderat hans nummer).
jobbade tre och en halv timme på förmiddagen, sen har vi varit och kollat på mio och ikea.
tre jobbdagar kvar sen blir det långledigt i stockholm - VAD SKÖNT DET SKA BLI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback