mockastövlar

pic:
dinsko.se
jag och sis var på nova idag.
jag bestämde mig för att lämna tillbaka både jackan och tröjan från topshop.
när jag kom dit sa expediten: "du kan inte lämna tillbaka tröjan här, för vi säljer inte topshops designerplagg här".
nähä?! ska jag åka tillbaka till stockholm för att lämna tillbaka den eller?!
jag som hade tagit ett vuxet beslut att lämna tillbaka båda grejerna.
ska ringa till souk imorgon och se vad dom säger.

nåja, det jag skulle komma till var att jag provade dessa fina stövlarna på din sko.
de är i äkta mocka och dessutom nersatta från 699 kr till 399 kr, men jag lät dom stå kvar. :/
men det är precis sådana jag är ute efter!

Kommentarer
Postat av: Vickie

Dessvärre bestämmer butikerna själva över sina regler vad gäller öppet köp, eftersom det är ett frivilligt åtagande. Men alla vilkor vad gäller öppet köp ska stå skrivet på kvittot, så kolla vad som står där.

Om inte annat så är jag beredd att hjälpa till med att returnera tröjan åt dig, bor ju ändå här i sthlm. Säg ba till :)

Postat av: maria

Gick stövlarna över knät? Fredags kram Maria!

2008-10-24 @ 09:13:07
Postat av: josse

jag fattar ingenting. din syrra skrev att du köpt acne pistols, dock ingen bild på bloggen av de och det borde du väl lagt upp om du köpt ett par...eller? am I right or am I right?...jag vill så gärna ha ett par men de är sjukt dyra och verkar slut överallt i min stl:(

2008-10-24 @ 10:42:29
Postat av: mika

vickie: hoppas att det löser sig. shysst att du ställer upp annars!



maria: det beror väl kanske lite på hur långa ben man har, men på mig gjorde de inte det. de slutade precis vid/strax under knät! :) kram!



josse: jag har köpt dom. visar dom i bloggen snart. mitt kamerabatteri hade dött igår! men dom är ljuvliga! sjukt dyra, men sjukt värt det! ;]

2008-10-24 @ 11:07:39
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback