lägenheten part one

här får ni (kanske?) en överblick om hur min lägenhet ska se ut.
massa möbler som ska inhandlas vid nästa ikea-besök.
bortsett från det på bilderna ska jag även köpa en hörnhylla till toaletten och klädstänger till min walk in closet.
sen blir det ju mattor, gardiner och sånt smått och gott!



i köket kommer jag att sätta ihop två stycken av det barbordet som bilden visar, så att det blir lite större. sen ska jag givetvis ha fyra stolar. :]
(färgskillnaden på bordsskivan och stolsbenen är inte lika stor i verkligheten.)
jag har nog dessutom bestämt mig för att börja med att ha mamma och pappas gamla soffbord tills jag hittar något som känns riktigt bra. tittade på
ramvik från ikea igår, men det är ganska litet.

längtar tills jag får visa er riktiga foton! :]

Kommentarer
Postat av: cita

Vilken snygg soffa! Är den från ikea? I så fall skulle du vara snäll och berätta pris och namn, jag tror att jag är nästan förälskad i den, hehe

Postat av: mika

cita: nej, den är från mio. modellen heter monza och kostar ca 9800! :]

2008-11-02 @ 22:30:12
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback