darling!

today is the day.
min älskade vän alexandra ska lämna skåne och idag är sista dagen jag får träffa henne.
visst, hon kommer ju tillbaka och hon kommer och hälsar på, men man är liksom van vid att ha henne 10 minuter bort.

kommer sakna dig så fruktansvärt mycket, babes! 
vem ska jag nu köra spontanutgångar med? eller bara sitta och snacka skit med?
skratta åt youtubeklipp?

ja, jag hoppas att du inte blir borta alltför länge!
och att du kommer hem ofta! framförallt om jag flyttar!

ikväll ska vi hem ett par stycken till henne och mysa och säga hejdå!
men som jag säger; "vi säger: vi ses istället!"

Kommentarer
Postat av: jiss

hej vad gör du

2008-10-01 @ 15:06:12
Postat av: mika

jiss: haha, uttråkad?

Postat av: angus

my darling, you´re my sunshine!

det är ju tur att jag älskar att prata i telefon så vi kommer snacka varje dag.

du kommer inte märka att jag är borta förrän du vill festa, chilla och skratta åt youtubeklipp!

du får ju komma och hälsa på och jag kommer ner när det finns tid.



i kväll kommer det bli jobbigt, men som du säger - vi ses igen!





och du, stekan är inget utan oss!

2008-10-01 @ 16:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback