bra service

ringde souk-gallerian idag och fick jättebra service som tur var!
de sa att jag kunde skicka tillbaka tröjan med posten och lägga ut för frakt och så sålänge, men skulle få allting tillbaka när dom fått returen.
lite krångligare och det dröjer ju ett tag innan jag får pengarna, men det var ju bra att det gick att lösa och att de står för hela kalaset.

nu har jag precis haft lunch på jobb. känns som världens längsta dag!
inte ville de ge mig ledigheter heller så att jag kunde hinna med ett tåg tidigare.

vet ni vad?
igår laddade jag ner både private practice och lipstick jungle för att ha att se på tåget idag.
konverterade dom till mp4-format och synkade med ipoden.
MEN jag hade glömt lägga in dom i itunes innan jag synkade. så de kom alltså inte med!
snacka om att jag blev irriterad när jag upptäckte det imorse.
vafan ska jag nu göra på tåget i 1½ timme när jag åker till kristianstad?!

Kommentarer
Postat av: Pauline

vad ska du göra i kristianstad? :)

Postat av: mika

pauline: jag ska till en vän på lite festligheter! ;D

2008-10-24 @ 15:27:10
URL: http://kela.blogg.se/
Postat av: michaela

sv: tack så jätte mkt! :)

2008-10-24 @ 17:06:59
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Johanna på SHOEBOX

Ja, visst var de snygga! Jag vill ha typ alla...:)



Vad bra att du fick bra service, då känns allt genast mycket bättre :)

2008-10-24 @ 17:57:12
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Pernilla

Hej, hej!



Jag har en, ja, kanske inte underlig fråga egentligen, men ändå. Jag har sett att du har mc-jackan från JSFN och sitter här nu i valet och kvalet om jag ska beställa den eller ej. Men som vanligt är det svårt med storlekarna, så min fråga är därför till dig om du skulle säga att de är normala i storlekarna, eller är de små, stora? Hade varit jättesnällt om du ville svara.



Allt gott!



Kram, Pernilla

2008-10-24 @ 19:25:09
URL: http://pernillah.devote.se
Postat av: Linnea

Hej hej! Jag vill bara säga att jag älskar din blogg, helt underbar! Blandar mode med dina egna tankar kring allt möjligt i livet. Dock saknar jag skvallret kring din mystiska A.. Hur har det gått med honom? Hade varit lite spännande att höra lite mer ingående. :)

2008-10-24 @ 20:55:30
Postat av: HEMLIG

JAAA MIKAELA, BERÄTTA NU FÖR ALLA ATT DU "GAV UPP" EFTER ALLT TJAT FRÅN ASETS SIDA! HAHAHAHAHHA



OCH JÄTTEKUL ATT DU FICK SITTA PÅ TÅGET OCH TRÅKA I 1½ TIMME!!!





JAG SKA HA HAN I BAREN. WHAT A BABE!! m-M-MMM!!

2008-10-25 @ 02:01:13
Postat av: HEMLIG

MED ATT DU "GAV UPP" MENAR JAG ATT DU FÖLL FÖR TJATET! HA HA HA

2008-10-25 @ 02:01:51
Postat av: mika

pernilla: jag skulle säga att den är normal/lite stor i storleken. jag brukar stå mellan två olika storlekar på överdelar och tog den mindre här! sen är det ju lite beroende på hur man vill att den ska sitta!



linnea: tack tack tack ;D lite a-skvaller har du i ett nytt inlägg nu ;]



HEMLIG: ha ha ha, du tror du är så kul va? ;)

2008-10-25 @ 22:51:03
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback