bildregn från blog awards

ja, tack veckorevyn för en fullspäckad kväll.
här får ni se några av alla mina bilder som togs.

tjejerna jag hade sällskap med dit.

bikbok bjöd på modevisning.

blondinbella fick pris för årets bloggbusiness.

ebba hade en alldeles fab klänning från manoush om jag inte minns fel?

amandaberg vann pris för bästa dagens outfit. dagen till ära hade hon en fin topshopklänning med pussmunnar.

ballonger i svart och rosa föll ner från taket.

min älskling carolina gynning.

denise rudberg delade ut pris och ville helst inte bli fotad underfrån. tur att det finns fler som tänker likadant. haha. lite kört för hennes del dock.

emma nygren vann pris för årets layout typ.

efva attling var också där och delade ut pris.

hanna fridén vann årets mest originella blogg. hon höll på att slå ner de andra på scenen med den kjolen!

josefin craaford delade ut pris as well!

kulturministern lena adelsohn också!

shecity blev årets partypingla!

kenza drog hem det stora priset - årets blogg.
ja, hon är inte min favorit direkt, men det var ju kul för henne. :]

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj jag ser ut som att jag sett ett spöke ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback