yeey

nu har jag fått internet att funka. eller nja, det funkar så länge jag har sladden i, men det ska ju vara trådlöst så det borde funka utan sladd också.
får ringa dom snart om jag inte listar ut själv hur man gör.

håller på att värma lite mat nu. hade egentligen delat pass på jobb (ledig 5 timmar mitt på dagen), men jag tog bort andra halvan på passet eftersom de la ut ledigheter, så jag slutade redan kvart över 12.

chefen ringde nyss och vi bestämde att jag ska gå på en vikarietjänst istället för timmistjänst. 90% ska jag jobba.
uh! och då kan man inte ta ledigt hur som helst. men jag är garanterad pengar varje månad!

jag måste köpa djupa tallrikar.
imorse när jag skulle fixa havregrynsgröten så använde jag en mindre djup skål, men den var för liten så det kokade över i mikron. och att koka på spisen är uteslutet..

nu ska jag äta och sen måste jag fixa här hemma!

Kommentarer
Postat av: carre

grattis. att du fått vikariat. =)

skitbra ju.



nej. jag kan tyvärr inte berätta hur jag ska tjäna pengar än.

måste först se om det funkar. =) haha,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback