meredith

tjingeling loves!
vet ni vad? idag träffade jag den första av mina grannar.
det var väl trevligt. förutom att han först skrämde mig så att jag skadade mitt finger och sen trodde han att jag hade en katt som sprang löst här i området.
ursäkta? jag har bott här i två dagar och jag är den sista i världen som skulle ha en katt!

annars då?
sitter och stör mig på bilderna jag la in här på bloggen igår.
i helgen MÅSTE jag köpa gardiner. ska bara fundera ut vad jag ska ha först.
funderar på de på bilden till vardagsrummet.

har även kollat upp möjligheter för mig att ha inflyttningsfest.
det blir inte så mycket att välja på när man jobbar varannan helg.

fick mitt schema nu för början av mitt vikariat. 90% är pretty fucking much ändå.
hur pallar folk jobba? jobba är så överskattat. men pengar är kul.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tycker att panelgardinerna är jättefina. Ser fräscha och rolia ut samtidigt som det inte blir så ryschigt och pyssligt som vanliga gardiner kan bli.

2008-11-12 @ 10:24:21
Postat av: mamma

Har du fått reda på hur du jobbar i jul?

Postat av: mika

lotta: jag slåt nog till på dom. :)



mamma: nej, jag har inte det. trodde att jag skulle få det igår med mitt vanliga schema men det fick jag inte. de sa iofs bara v 46.. den är ju inte slut än!

2008-11-12 @ 15:58:20
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback