looking brighter

jag är så sugen på att åka iväg någonstans!
det var ju inte så längesen jag var i sthlm, men jag gillar när det händer saker.
är ju inte megalänge till vi ska till thailand heller. jag har förresten fixat så att jag bara har en dag kvar att få ledigt och jag tror inte det ska vara några problem att få ledigt/byta bort det passet, så det blir till 99% thailand mellan den 7:e och 20:e februari. :D

har jag förresten sagt att mina föräldrar har köpt en lägenhet i göteborg? helt lovely. jag älskar göteborg.
pappa ska bo i den på veckorna eftersom han jobbar i göteborg och jag kan bo i den på helgerna. wihoo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad härligt! Var i Göteborg?

2008-11-20 @ 21:17:46
Postat av: sofie

fan vad kul :D bjuder du upp på fest sen ;)

Postat av: mika

anonym: hisings backa. :) typ 10-15 min från stan.



sofie: absolut ;D

2008-11-20 @ 21:35:53
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback