late

haha, alltså världens sjukaste grej hände imorse.
jag skulle ringa skånetrafiken och fråga om tågtid. när de har kö så kan man knappa in sitt nummer och så ringer de upp.
efter ett par minuter (tog längre tid än de lovat, så jag hade hunnit bli ännu argare) så ringer det; "hej, detta var nathalie från skånetrafiken..." min kusin alltså. det tog en liten picosekund innan hon fattade att det var jag. men sen kunde jag ju inte vara arg längre.

anledningen till att jag var arg var för att min stadsbuss hade gått typ 4-5 minuter INNAN den skulle så jag missade mitt tåg och kom 40 minuter för sent till jobb! det sög.

igår tog jag det bara lugnt. yvonne kom över och kollade på idol och sov hos mig. vi bor ju nästan grannar. nämre än vi trodde. hon skulle ta bussen till mig och vi pratade när hon hoppade på bussen och så sa jag: "ring när du hoppar av". en minut senare ringer hon. hahaha!

ja, nä, nu måste jag jobba.
ikväll är det inflyttningsfest. wiho!

förresten.. ni vet väl att blogg är det nya sms, så mamma: ska du ha middag imorgon som vanligt eller? både jag och nath undrar!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Japp det ska jag =) Ni är välkommna!Vi sticker till julmarknaden vid tvåtiden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback