host host

jag borde stannat hemma från jobb idag också, men jag ville inte sjukanmäla mig en dag till när jag egentligen inte är sjuk.
det är ju svårt det där. jag känner mig ju hur frisk som helst, men jag får hostattacker titt som tätt. är man sjuk då?
det gör det ju himla svårt för mig att jobba eftersom att jag pratar med folk i telefon hela dagarna.
de la ut ledigheter så att jag kunde gå hem ca två timmar tidigare. var jobbigare än jag trodde att jobba.
tog ledigt imorgon också och på torsdag var jag ledig sedan innan.
detta blir det sista jag kan ta ledigt innan jag går över på vikariat på måndag.

nu har jag betalat alla räkningar och sitter och tittar på SOS familj.
annars ska jag bara ta det lugnt nu ikväll! :]


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad duktig du är!

2008-11-26 @ 09:11:06
Postat av: S.

Det är bara för du har rökat för mycket!

2008-11-26 @ 11:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback