still sick

fortfarande sjuk. värre idag. mår piss, men i skrivande stund dock aningen bättre eftersom jag tog en ipren för en stund sen.
fick ställa in min planerade grillkväll på stranden. nu dröjer det länge innan jag och
s kan ha grilldejt. :/

får istället va hemma och ladda upp för testdagen på skolan imorgon.
har fått reda på vad man ska göra. oh dear, säger jag bara!

min andra jobbvecka på dagis avklarad. one to go!
kommer faktiskt sakna att vara där nu när jag börjar på eniro.
nu kan man tro att jag skriver det bara för att jag gav en kollega bloggadressen, haha, men det är faktiskt ett par sanningens ord jag skriver här.
men självklart ska det bli kul att anta en ny spännande utmaning på enrio as well!

ska försöka blogga lite nu innan jag deckar i sjukdomens töcken igen.
vad gör ni i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback