recension: freeze 24.7

40340-2645
inköpsställe:
NK bland annat.
märke: freeze 24.7
namn: go instant smoother & brightener.
pris: 595 kr.
färg: vit creme.   
doft: kan ej bestämma mig om det luktar gott eller wierd. lite jenka-tuggummi tror jag.  

mitt omdöme: många ser inte ens vad det är. och ska jag vara ärlig fattade jag först inte heller. men det är en kräm. en allt-i-allo-kräm kan man väl säga.
den ska bland annat:
- snabbt ta bort synliga skavanker i huden.
- göra huden ljusare och fylla ut.
- minska porerna.
- öka lystern i huden.

visst låter det helt galet bra? men tyvärr blev det ingen wow-upplevelse för mig.
den är väldigt mjuk och smidig att kleta på i ansiktet, men jag får ingen makeupmodellshy direkt.
priset är ju inte särskilt trevligt det heller.
en annan negativ sak var att det tog mig kanske tio minuter innan jag ens fick ur krämen ur den stenhårda förpackningen. användarvänlighet: låg!
jag har dock både läst väldigt positiva recensioner och recensioner a'la min om denna röda lilla sak, så prova själv vettja.
kanske märker man ett långvarigt resultat när man använt den lite längre?
plus för den fina förpackningen. rött, spegel, och en liten travelpåse. sånt gillas!

betyg: 2,5/5.

Kommentarer
Postat av: a .

ja jag vet att jag bara glassar hela tiden. nice är det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback