outfit 17/5-08

40340-2648
ja, jag får väl berätta lite om gårdagen.
kunde knappt sova på natten. det berodde väl på en blandning av nervositet och förkylning.
gav upp vid halv sex, trots att jag kunde sovit till halv sju.
halv åtta satte jag, mamma och pappa oss i bilen och körde mot skurup för mitt inträdesprov till journalistlinjen.

det tog ungefär en timme innan vi kom till denna lilla ort som jag aldrig besökt förr.
kändes typ lika litet som hemma, så jag trivdes. haha!

satt i bilen ett tag innan jag tog mig mod till att gå ut. sen rullade allt på ganska bra.
testerna bestod av;
- intervju
- referatskrivning
- allmänbildning
- nyhetstelegram
- kreativ skrivning

det mesta kändes helt okej förutom allmänbildningen.
jag skämdes för att lämna in det!
"vad heter sveriges justiteminister?" tomt.
"vad heter rysslands nye president?" tomt.

jaja. nu är det avklarat i alla fall.
vi var nog ca 120 sökande tror jag. 28 personer kommer in.
så det är bara till att hoppas att fler är lika oallmänbildade som jag.
annars får jag söka igen nästa år. :] och då ska jag kunna alla ministrar, haha!
innan midsommar ska man få besked.

dagens outfit;
chinos - monki
tee - gina tricot
tygskor - h&m
jeansjacka - bikbok
tygros - glitter
sjal - h&m
glasögon - favoptic.com

Kommentarer
Postat av: Lottisin

grymt fin outfit, jag vill ha dina chinos! :)

Postat av: A

Fin outfit :) och bra blogg!

2008-05-20 @ 19:52:30
URL: http://dontsaynever.blogg.se/
Postat av: marina

hejsan . skulle du vilja adda min msn? [email protected] jag har lite frågor om testdagen i skurup. hoppas det går bra? vänliga hälsningar marina bergström

2009-04-23 @ 19:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback