måndag


bild:
lundlund.com


vet ni vad?!
jag fick bannemej inte se bodyguard igår.
A: "vi ska se blood diamond"
jag: "amen jag gillar inte action!"
A: "det är inte action, det är drama. jag tror du kommer gilla den!"
jag: "vilken kanal går den på?"
A: "canal plus.. action."

klart det var en actionfilm. vet inte vad han höll på med? haha!
den var helt okej, men jag hade hellre sett bodyguard.

sen fick jag inte åka hem, så jag sov där till fem imorse då jag var tvungen att köra hem bilen.
som tur var hann jag sova 1½ timme till när jag kom hem.

Kommentarer
Postat av: lina

bodyguard vilken film alltså! helt otrolig

Postat av: syren

Härlig bild!

2008-05-19 @ 20:11:27
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: alleballekung

kom hit och ät paj med oss!

2008-05-19 @ 20:23:15
Postat av: patricia

hahahaha :D

2008-05-19 @ 20:42:04
Postat av: mikaela

lina: får ladda ner den. tro det eller ej, jag har aldirg sett den!



syren: :)



alleballekung: näe, man ska ju inte äta sånt. :/



patricia: haha! ;P

2008-05-19 @ 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback