kommentarer

alltså ursäkta mig, men jag måste skriva ett inlägg om kommentarerna här på bloggen.

det är jättetrevligt att ni kommenterar, men jag vill gärna att kommentarerna ska vara riktade åt mig och mina inlägg.
varje dag trillar det in kommentarer i stil med;

ha en trevlig kväll, hoppas att du får en bra dag. ni bryr er inte om jag har en bra dag eller inte. ni vill bara att jag ska gå in på era bloggar, och det kommer jag aldrig att göra.

tävling i min blogg. kolla in! visst - om ni tror att jag kan vara intresserad av tävlingen kan ni väl tipsa mig, men skriv gärna något om mitt inlägg då också. jag är inte intresserad av att vinna svarta hårextensions eller trosor i size XS.

spana in min blogg. som sagt.. kommer aldrig att ske.

nice. härligt. snyggt. masskommentarer - allt för att jaga besökare.

jag kommer från och med nu att ta bort alla kommentarer med: "kolla på min blogg", "ha en trevlig kväll", "tävla här: [länk]".

däremot går jag nästan alltid in på bloggarna jag får vettiga kommentarer ifrån.
så vill ni att jag ska besöka er blogg vet ni vad ni ska göra.
hoppas jag inte skrämmer iväg alla nu. :]
kände bara att jag behövde få detta ur mig.


Kommentarer
Postat av: mange

haha hårda ord mikaela:)

2008-05-13 @ 22:24:25
Postat av: mikaela

mange: haha, japp! det får dom faktiskt tåla. ;D

Postat av: Mint

jobbigt me såna kommentarer :/

2008-05-13 @ 23:41:44
URL: http://mawongsa.devote.se
Postat av: dannjella

jag hatar också dem kommenterarna. jag skiter fullständigt i dem.

2008-05-14 @ 10:21:45
URL: http://vjykort.blogg.se
Postat av: Sara

Jag tar alltid bort de kommentarerna. Riktigt slöseri med tid.

Nu kan jag iaf önska dig en bra dag.

Har du också ångest över att Costa Brava går av stapeln på fredag igen? :( Vilken resa..

Kram på dig!

2008-05-14 @ 10:33:48
URL: http://makii.blogg.se
Postat av: Nathalie

Haha, kolla min blogg, jag är snygg och rik ;)
Nee, tusan jag har ju ingen!
Loooooove och lycka till på lördag!

2008-05-14 @ 17:33:45
Postat av: mikaela

mint: ja, det känns totalt onödigt! :/

dannjella: lika bra att radera dom!

sara: ja, ellerhur?! ska också börja med det nu. åh, vi måste ta en costa-reunion så småningom! gud vad kul det var!
kram!

nathalie: haha! tack så mycket gumman!

2008-05-14 @ 19:27:30
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback