hört på dagis

haha, om jag skulle jobbat kvar på dagis hade jag snart kunnat göra en egen kategori för mina "hört på dagis".

jag: "oj, vad har du gjort på foten? har du skoskav?"
barn: (kollar konstigt på mig) "nej."
jag: "vad är det då?"
barn: "bara ett sår jag har fått av mina skor."

hahaha! ibland undrar man hur dom tänker.

på tal om dagis så fick jag höra att det var sexigt att säga att man jobbade på dagis, för då fick killar mommyvibes av oss.
och nu när jag tänker på det så är det likadant med killar. det jobbar en kille på samma dagis som jag som jag känt halva mitt liv typ, men aldrig tyckt något speciellt om. men när man ser honom där så.. ;]

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad gulligt sagt!

Postat av: sarah

Vad jag har hört så gillar killar inte alls tanken på att unga tjejer kan ha barn. Har något att göra med att dom då verkligen vet att man haft sex innan haha.

2008-05-28 @ 20:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback