fotsvett?

fotsvett kan ju vara ett problem i dessa tider när vi går barfota i alla möjliga sorters skor.
jag har skrivit om det innan, men jag skriver det igen - fotdeodoranten!
äeh, precis som om det funkar? tänker ni.
ja, det gör det!
denna gör det i alla fall!

i lördags gick jag barfota i tygskor i elva timmar och mina fötter luktade inte ett uns svett efteråt!
det som är så skönt är att krämen går in helt i fötterna på bara några sekunder.
49 spänn kostar den från yves rocher. vågar du låta bli att prova? ;]

haha, fan vad jag lät som en reklam-ad där. men nej, detta skriver jag helt ur mitt eget hjärta! ;P

Kommentarer
Postat av: alleballekung

klicka hem den till mig? jag hatar att gå i tygskor!

2008-05-19 @ 19:23:54
Postat av: ulrika

halloj! Det är Vagabond, men jag köpte dom förra sommaren..

Postat av: mikaela

alleballekung: klicka hem själv fegis. jag är inte heller medlem där så det är lika jobbigt för mig! ;P



ulrika: ah, attans då! fina var dom iaf!

2008-05-19 @ 22:46:53
URL: http://kela.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh ja det måste provas! mina fötter dränks i fotsvett haha, nej men kan kännas ganska skönt med fräscha fötter nu när det är så varmt:)Tackar för bra reklam haha!:)

2008-05-21 @ 19:49:35
URL: http://geekinfashion.blogg.se/
Postat av: Yves Rocher Fraktfritt

Fraktfritt rabattkod hittas på denna sajt - gäller endats denna helgen!

2008-05-23 @ 13:28:09
URL: http://www.deals.se/deal_1025472317.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback