40340-2629
jag har två olika tatueringsidéer och behöver lite tips på tatuerare i skåneområdet.
det är inte något man vill ta ett förhastat beslut i, så därför vill jag ha så mycket information som möjligt innan.
så alla ni läsare som gjort en tatuering i skåne - berätta vad (motiv, storlek) och var ni gjorde den!
gärna även hur lång tid det tog och vad priset slutade på.
eller om ni kanske har en kompis som har en fin tatuering?

till den ena tatueringen behöver jag en som är grym då det ska vara ett porträtt.
till den andra behöver jag en bra men den är lite "enklare".

fyfasen vad varmt det är ute.
jag klarar inte av det.
värre blir det av alla jävla getingar också.
men jag borde va ute. det är liksom ett måste när det är 25 grader och sol.
dessutom måste jag sola bort min fula bonnabränna!

Kommentarer
Postat av: Lina

Har en liten fråga, ungefär hur mycket kostade den lilla stjärnan du har?

Postat av: mikaela

lina: det är ett hjärta. ;] men det kostade 400 kr!

2008-05-10 @ 21:02:49
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Anonym

johan på karl-lee i lund är sjukt bra!

2008-05-11 @ 22:14:14
Postat av: f

vad är det för porträtt du ska göra? jag vet att en kompis till mig tatuerade sig både bra och ganska billigt hos en tatuerare i sjöbo tror jag det var..

2008-05-13 @ 14:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback