dark or pure?

40340-2638
det är ingen plattång, ingen locktång, ingen krustång. det är en styler.
den ska dock kunna åstadkomma både lockar och spikrakt hår.
som dessutom inte sliter på håret.
jag är ju inte så bra på det där eftersom jag bara använder fön, men snygg är den i alla fall!

- stylern värms upp till maximal temperatur på några sekunder och stylar håret med enbart värme och inte genom att sträcka håret.

- stylern avger negativa joner som reducerar statisk elektricitet och ger glans genom att sluta till hårstrået.

ghd är märket. 1999 kr är priset (men då får man även det värmetåliga fodralet ;] ).
finns även i svart - det är den som är dark.

har tyvärr inte provat den själv, så jag kan inte lova er några resultat!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh... Den är superbra!
ghd är det enda jag använder när det ommer till värmestyling. Hur bra som helst!
Kram

2008-05-13 @ 11:57:50
Postat av: Emelie

Jag kan bara säga att ghd är det enda rätta, herregud vad min plattång är bra och fodralet också.. det är typ modellen innan denna stylern. Tror allt det är ett bra köp jag :) Min är värd varenda krona. Tack för en fin blogg!

2008-05-13 @ 13:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback