dagens önskeoutfit

40340-2653
nu har jag haft två helt vita helger.
väldigt bra för hälsan och väldigt bra för plånboken!
det är söndag och jag funderar redan på vad jag ska ha på mig nästa helg när det äntligen blir fest, haha!

hade inte tackat nej till det ovan bestående av;
smaragdgrön
budgetdröm (får man väl ändå säga) från topshop.
mina älsklingsskor från asos, som jag aldrig köper.
lyxjacka i mc-stuk från alexander mcqueen.
billigt värre; armband från forever21.
jimmy choo-clutch. aah, vilken trevlig liten rackare.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tycker om den klänningen. Vart inne på sidan flera gånger och kikat på den :) Kanske vore ngt att beställa snart.....

Postat av: Vanadesse ~ Designing Everyday Life

Pumpsen är ljuvliga!

2008-05-18 @ 20:17:30
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback