var tog söndagen vägen?

igår när vi var hos min moster så trillade mamma och stukade foten.
imorse hade hon och pappa bestämt att det nog var bäst att köra till sjukhus och kolla den, och eftersom pappa hade druckit igår vågade han inte köra.
jag åkte givetvis på det.
satt där mellan 11 och 15 och sen fick hon höra att benet var brutet så hon var tvungen att åka in till lund.
vi hade tänkt åka på fredriksdalsteatern ikväll och eftersom man inte får pengarna tillbaka trots sjukdom så åkte jag, jessica och pappa i alla fall medan mamma var i lund. däremot skulle vi få pengarna tillbaka om det började regna.. och det gjorde det.

åkte till hamnen och åt glass istället och under tiden fick vi sms från mamma att hon måste opereras.
jahapp..
tradigt eftersom vi ska åka till italien om en vecka, men det finns ju inte så mycket att göra. vi får försöka att göra det bästa utav situationen.

så nu var denna söndagen snart över.
imorgon är det 8 timmars jobb igen. övriga dagar är ganska lugna, förutom lördag när jag har delat pass. 10-14:30 & 18-21:15. så om någon i helsingborg vill hitta på något i 3,5 timmar så hör av er. ;]

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller 2,5 timmar! :P

2008-06-22 @ 20:44:24
Postat av: mikaela

anonym: dessvärre jag som skrivit fel.. slutar första passet 14:30. :/

Postat av: sandra

tråkigt att höra om din mamma, hoppas allt går bra och att hon kryar på sig. dessvärre kan jag inte göra sig sällskap i hbg på lördag, vilket jag hade tyckt varit trevligt.. hoppas allt är bra. puss

2008-06-22 @ 22:06:43
Postat av: S

jag kan säkert komma och maratonfika med dig om inget annat!

2008-06-23 @ 00:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback