sex and the city

pics: nils linde/skånskan.
OBS! givetvis avslöjar jag inget om handlingen i detta inlägget.

hello babies!
igår var det äntligen dags för den efterlängtade sex and the city-förhandsvisningen, därav ingen bloggning.
direkt efter jobb bar det av till lund där jag mötte upp kära s. 
väl framme vid biografen entrar vi den röda mattan och kommer in i ett hav av välklädda damer (och några få herrar) med alkoholfria cosmopolitans i händerna.

kvällssolen värmde när mingelfotografen hugger tag i mig och resultatet kan ni se
här.
det var absolut inte min idé att trycka in en jordgubbe i flabben på fotot. haha!
efter att ha tagit del av cosmopolitans, jordgubbar, snittar & choklad fick vi varsin popkornbox och begav oss mot salongerna som givetvis var fullsatta.
där fick vi en goodiebag och snart var filmen igång. filmen med stort f.
welcome to fashion paradise, hallelujah!
ja, det finns inte ens ord för hur mycket fina kläder det var med. och skor!
jag ska inte avslöja något eftersom filmen inte haft premiär än men jag kan säga så mycket som att; är du ett satc-fan kommer du inte bli besviken! fylld med överraskningar som resulterar i både tårar och skratt!

två timmar och tjugofem minuter susade iväg och helt plötsligt var det man väntat på i flera år över.
jag och s deppade dock inte ihop över det utan gick och tog ett par drinkar på en uteservering på torget i lund.
en mycket bra kväll.
kommer förhoppningsvis någon bild på min outfit när jag fått dom av s.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ÅHH, va mysigt! jag vill också = )

2008-06-19 @ 08:06:20
Postat av: Sara

Var du kanske på Stortorgets uteservering? VIsste inte att du skulle på bio i Lund men tyckte att det var du på uteserveringen..men man låter ju så knäpp om man går fram och frågar nån om den driver den där bloggen man brukar läsa :D

2008-06-19 @ 17:38:11
Postat av: mikaela

nathalie: det var verkligen skittrevligt. :]



sara: jaa, det var jag! du skulle kommit fram, då hade jag blivit jätteglad! :D

Postat av: Sara

Hahaha det roliga var att jag tänkte "Shit, hon har ju snott Kelas frisyr rakt av" :D :D hehe ooouups! Nästa gång hälsar jag!!

2008-06-22 @ 20:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback