nytt

blev lite shopping igår, här ser ni vad som låg i kassarna.
1. var tvungen att ha den. jag passade sjukt bra i den om jag får säga det själv, haha.
idag kom till och med en tjej fram och frågade mig vart jag köpt den. hon tyckte också att jag var fin i den!
299 kr, gina tricot.

2. jag tvekade på att lämna lindex med dessa jeans 499 kr fattigare, men när mamma sa att hon hade 25% rabatt slog jag till. jäkligt utsvängda. dessvärre även jäkligt långa, så de måste läggas upp.

3. klänningen hade jag beställt från nelly, men hämtades igår. den är somrig och vacker.

4. ett brunt flätat läderskärp var precis vad jag behövde. synd att det inte var så långt som jag hade hoppats på. 179 kr på h&m.

Kommentarer
Postat av: sofie

vad kul att någon tyckte om din jacka om man kan kalla de det :)

Postat av: linda

hej! Var hittade du jackan? I vilken gina tricot? har letat som en tok i stockholm..

2008-06-03 @ 22:37:26
Postat av: jennie

Åh den jackan är så himla fin:) var ju billig också:)

2008-06-05 @ 18:04:04
URL: http://geekinfashion.blogg.se/
Postat av: Cornelia

ÄLSKAR JACKAN!! FINNS DEN KVAR??

2008-06-07 @ 09:23:28
URL: http://fashionfadesstyleis3ternal.blogg.se/
Postat av: mikaela

sofie: ja, verkligen. :]



linda: hej! jag köpte den i lund!



jennie: mm, det bästa med gina tricot. ;D



cornelia: tack. :D den finns säkert kvar. jag köpte min på nova lund!

2008-06-07 @ 12:24:10
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback