long day

vilken lång dag det varit!
väcks fem minuter innan klockan ska ringa av att mamma säger att charlie har rymt.
charlie är vår hamster för alla som inte vet.
mamma hade glömt stänga buren när hon gett honom mat igårkväll så han har varit ute och härjat hela natten förmodligen.

vi letade och letade men hittade inte honom och vi var ju tvungna att åka till jobb och skola.
framför mig väntade en nästan tio timmars lång arbetsdag.

fick dock ett samtal vid halv tre om att han hade återfunnits bakom massa krukor här hemma.
nu sussar han sött i sin bur. buse!

nu är jag hemma och fick ett glatt överraskande när jag loggade in på internetbanken - skattepengarna! :D
de fick dock åka in på sparkontot. fram till nästa helg i alla fall får jag klara mig på lönen.

Kommentarer
Postat av: Martina

hurra! :D såg också det. megalycklig :D

2008-06-03 @ 18:37:40
Postat av: Nathalie

och när du skrev så så var jag också tvungen att kolla om jag fått nåt och jovisst hade hon fått de, riktigt gött!

2008-06-03 @ 22:17:10
Postat av: Nathalie

Skattepengarna förresten : )

2008-06-03 @ 22:17:49
Postat av: a .

kul för er..................................


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback