lido di jesolo

hit drar jag på söndag! italien - lido di jesolo.
tanken var först att jag skulle vara där söndag-söndag, men jag fick inga tider på jobb måndagen efter och bara tre timmar på tisdagen, så jag bytade bort dom tre timmarna och bokade om flyget, så nu åker jag hem på tisdagen istället.
kommer bli så fantastiskt skönt!

tror att jag kommer att ha tillgång till internet, så lite bloggning blir det säkert!

idag var jag uppe med tuppen trots att jag är ledig.
tandläkarbesök stod på schemat. usch.

blir mest packning idag. imorgon jobbar jag hela dagen/kvällen och sen åker vi tidigt på söndagmorgon!

ska ni göra något kul i helgen?

Kommentarer
Postat av: gabriella

detta skulle jag aldrig läst, så avis jag är nu. har du varit i lido di jesolo tidigare? helt underbar stad och fin shopping är där också :)

2008-06-27 @ 10:23:17
Postat av: mikaela

gabriella: jaa, jag har varit där flera gånger förr. :] håller med dig. underbar stad!

Postat av: Kajsa

Hoppas ni kommer ha det bra :)

2008-06-27 @ 22:58:53
URL: http://kajjanbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback